هوآویAscend P2 و Ascend Mate را به بازارهای خاورمیانه عرضه کرد

یش از یک دهه است که خاورمیانه بازار کلیدی برای هوآوی محسوب می شود. این شرکت در ادامه فعالیتش در حوزه تله کام، در سالهای اخیر با گوشی Ascend P1 – باریکترین گوشی هوشمند در زمان معرفی- و تبلت MediaPad 10 FHD  به بخش کالاهای الکترونیک مصرفی وارد شده است.

 

گسترش و توسعه هوآوی در بازار خاورمیانه به شرکت کمک کرد که در بخش کسب و کار مصرف کنندگان در سراسر دنیا، به درآمد فروش 7.7 میلیارد دلار در سال گدشته -افزایش بیش از 8% در یک سال- و ارسال محصول بیش از 127 میلیون دستگاه، دست یابد.

 

هوآوی هر ساله بیش از 10% از درآمد  کلی اش را در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند، این شرکت 16 مرکز R&D و 28 مرکز مشارکتی نوآوری در سراسر جهان دایر نموده است. تنها در سال 2012 هوآوی 4.83 میلیارد دلار – یا 13.7% از کل درآمد فروش اش- را در برنامه های تحقیق و توسعه سرمایه گذاری نمود.

 

 

 

امروزه رده اصلی گوشی های هوشمند هوآوی “Ascend” به چهار سری محصول متفاوت در کلاسهای: جوانان (Youth)، طلایی (Gold)، پلاتین (Platinum) و الماس (Diamond) گسترش یافته است که هریک از آنها بسته تکنولوژی منحصربفردی را برای مشتریان مختلف و سطوح قیمتی متفاوت عرضه می کند.

/ 0 نظر / 29 بازدید